streda 22. septembra 2010

LET

 Na letisku v Toronte

Prvá fotka s host rodičmi...lestisko Québec


Dobre, o lete len zopár viet. Letela som 21. augusta na obed z Viedne do Toronta a odtiaľ do Québec city. Cestou z Viedne do Toronta som v lietadle sedela pri dvoch Kanaďankách. Boli veľmi milé a na letisku v Toronte mi pomohli zorientovať sa. Keď som čakala na svoj let do Québecu, zoznámila som sa s jedným chalanom, ktorý letel naspäť domov (do Québecu) zo svojej dovolenky v Ríme. Fajne sme si pokecali a na letisku v Québecu mi pomohol aj s batožinou :). Mám jeho e-mail, takže snáď sa tu ešte tento rok stretneme. Na letisku ma už čakali moji host rodičia a môj coordinator s mojím menom na papieri. Akože: welcome KAJA. Teda, let mám úspešne za sebou. A prvýkrát v živote som bola na seba hrdá – pretože som letela prvýkrát v živote a úplne sama. A ZVLÁDLA SOM TO!!! ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára