streda 22. septembra 2010

DOM, RODINA, JEDLO

Bývam v byte nad café-restaurant. Tento byt sa mi páči - je taký útulný. V izbe mám super veľký stôl a POSTEĽ. Najcoolovejšia vec však je, že stačí zísť po schodoch a ocitnem sa v reštaurácii. A môžem si dať hocičo, na čo mám práve chuť. Host rodičia sú veľmi zlatí, nemám žiadnych host súrodencov – ich dcéra je exchange študentka v Japonsku. Host rodičov mám rada, len si na nich musím ešte zvykať, lebo sú úplne iní ako Slováci (pochopiteľne). 
 Môj dom

 Moji host rodičia

 Moja posteľ <3

 Môj stôl
Stále vidím koľko je u nás hodín :) 

Čo sa týka jedla, nie je nejako extra odlišné ako to naše. Ich tradičné jedlo je POUTINE. Je to viac-menej fast food => hranolky so syrom a omáčkou. Je to celkom dobré, ale na halušky nemá nič, haha. Chutí mi tu POGO. Niečo ako hot-dog, ale oveľa oveľa lepšie ;). Neviem ako iné rodiny, ale tá moja má len ľahký obed (napr. sandwich) a večeru majú varenú – ako my na Slovensku obed.
 Poutine

 Pogo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára