štvrtok 23. septembra 2010

Z KAŽDÉHO ROŽKA TROŠKA:

- Mám kúsok zdravotné problémy a bola som u doktora. Nanešťastie. Ale aspoň vám môžem opísať kanadské zdravotníctvo, haha. Keď som niekomu povedala, že idem k doktorovi, začal ma ľutovať. Dôvod: u doktora sa tu strašne dlho čaká. Ja som mala šťastie. Čakala som len cca hodinu a pol. Po čakaní nejdete priamo k doktorovi, najprv vás vyšetrí sestra. Ani sa neopovážim porovnávať kanadské a slovenské zdravotníctvo. Je to totiž neporovnateľné. Tu majú také prístroje a takú techniku, že som z toho takmer padla na zadok. Sestra ma vyšetrila a potom som šla k doktorke. Ona stanovila diagnózu a predpísala mi lieky. Sestra aj doktorka boli veľmi milé. Každopádne, tie mašiny som vám mala odfotiť :D.
- Bola som nakupovať v obrovskom nákupnom centre. Mala som sa stretnúť s kamarátkou pred jedným obchodom, ale pravdaže som sa stratila :D, tak som jej musela volať, aby po mňa prišla. Ale na svoju obranu musím povedať, že som tam trafila SAMA autobusom a to centrum bolo fakt veľmi veľké. Kúpila som si botasky. Neskôr som bola na hokeji s host otcom, dedkom a kamarátkou Larou. Remparts (Québec) vs. Screaming Eagles. Vyhrali sme 3:1. Yeah! Pred zápasom som sa pozerala na tabuľu s fotkami všetkých hráčov a hľadala som nejakého pekného :D. Nakoniec som zhodnotila, že najkrajší je hráč č. 14. Neskôr mi dedko dal papier s menami, vekom a pôvodom všetkých hráčov. Č. 14 = Česká republika, HC Liberec!!! Všetci ostatní boli Kanaďania (teda, okrem jedeného, ten bol Francúz). Milión Kanaďanov a ja si vyberiem akurát toho jediného Čecha :D. Musím ho pochváliť, dal krásny gól. Bol to skvelý zápas :).

 Moje nové botasky

 Hokejový zápas...


 S Larou :)

- Tak ako je Strasbourg mesto bocianov, tak je Québec mesto veveričiek. Doslova. Sú všade. Ešteže mám na okne sieťku. Stavím sa, že keby som ju nemala, tak by som mala v izbe denne 5 veveričiek. V nedeľu som bola v parku. Keď som nevidela 20 veveričiek, tak ani jednu :D.
- Otváram si kurz slovenčiny. Už mám troch žiakov, haha.
- Plány na víkend: kino, 2x sleep over a v nedeľu by som mala ísť do jednej krásnej veľkej baziliky. Snáď sa mi všetko vydarí.
- Už začínam priberať! Čiže nebojte sa, nevrátim sa domov vychudnutá, ako ste mnohí hovorili :D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára