streda 22. septembra 2010

KAMARÁTI

Už som bola zopárkrát vonka s kamarátmi. Jeden večer som bola asi s desiatimi ľuďmi na EXPO QUÉBEC – niečo ako veľký zábavný park s kolotočmi, rôznymi stánkami a pod. Bolo fajne, len potom mi bolo zle z kolotočov :D. Ďalej som bola s dvomi babami v starom meste, a potom sa k nám pripojila ešte jedna a šli sme do môjho domu – tam sme sa navečerali, kecali a hrali sa (tu je bežné, že rodiny si večer posadajú do obývačky a hrajú sa spolu rôzne hry alebo pozerajú film). Ďalší večer som bola s jednou kamarátkou nakupovať.
Moja asi najlepšia kamarátka (zatiaľ) je exchange študentka z Nemecka, Theresa. Boli sme spolu jeden večer v starom meste, potom som bola u nej doma – navečerali sme sa, hrali sme squash a pozerali How I met your mother. Tento víkend sme boli spolu s mojimi host rodičmi na výlete v prírode a v labyrinte = jedna atrakcia neďaleko Québecu. Teraz začínam chodiť von s kamarátkami zo školy. Už som raz bola s dvomi v McDonald´s a v starom meste (opäť :D). Bolo super. A som pozvaná na jeden sleep over budúci týždeň, takže sa veľmi teším :).
 Prvé stretnutie s Theresou

 EXPO Québec

 Zopár kamarátov na EXPO Québec

 Prechádzka vo Vieux Québec...Joelle a Beatrice
 U mňa doma...Joannie
 Na výlete s Theresou

 V starom meste s Theresou a Cassandrou :)

 S Cassandrou a Liliane

Theresa, Kaja, Cass a Liliane

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára