štvrtok, 23. septembra 2010

DOPLNKY O ŠKOLE:

- Každý deň majú na 4. hodine 15 minút čítania. Proste 15 minút z hodiny čítajú akúkoľvek knihu. Vedenie školy chce zabrániť tomu, aby študenti úplne prestali čítať knihy. Čo je správna vec.
- Veľmi sa mi páči vzťah učiteľ – žiak. Veľmi kamarátsky vzťah. Ak máš chuť objať niekoho z učiteľov, kľudne to urob, vôbec to tu nie je čudné. Neviem si predstaviť, ako by sa zatvárili učitelia na gymrv, keby som ich začala na chodbe objímať, haha. Milujem tú priateľskú atmosféru na škole :).
- Musím sa pochváliť! Dostala som A z testu z geografie. Bolo to primitívne, ale aj tak! Vypracovala som to po francúzsky!!!
- Prezentácie robia v škole. Učiteľ vyhradí niekoľko hodín, na ktorých idú do učebne informatiky a skupinky pracujú na projektoch. Čiže, nezabíjajú víkendy a poobedia robením prezentácií. Urobia ich v škole. Aké super, všakže Bubs?!
- Veľmi striktní sú tu ohľadom oblečenia. Jedna moja spolužiačka mala sivé ponožky. Musela si ich vyzliecť, pretože tu sú povolené len čierne, tmavomodré a biele.
- Keď potrebujú niekoho zohnať, hlásia jeho meno v rozhlase. Aj mňa už veľakrát volali, len smola, že som nikdy nerozumela, čo odo mňa chcú, haha.
- Po celej škole sú také tie nádržky s vodou, čiže keď idete po chodbe a ste smädní, môžete sa kedykoľvek napiť. Okrem toho sú všade aj nádržky s antibakteriálnym mydlom. Ľudia na tejto škole sú blázni do umývania rúk. Všade visia plagáty s postupom ako si správne umývať ruky :D.
- Pred školou sú každý deň dve tety, ktoré zastavujú autá, keď prechádzajú študenti cez cestu. Všetko pre bezpečnosť žiakov...
- Už sa začínajú písať testy. Čiže začnem dostávať prvé Ečka. Ako čistá jednotkárka sa s tým akosi neviem zmieriť, haha. Ale nie som na tom až tak zle. Mali sme domácu z bioly a urobila som u lepšie ako moja spolusediaca :D. Musím sa kúsok pochváliť, haha. Za chvíľu budem mať dva prejavy po francúzsky, tak mi držte palce.
- Obed si nosím do školy. V balíčku. A obedujem v jedálni. Len aby ste vedeli :D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára