sobota 14. mája 2011

KEĎ SI POVIEM: "SOM NA SEBA HRDÁ."

Krátky stručný článok. 
Tento rok bolo zopár momentov, kedy som si v duchu povedala: "Tak teraz som na seba ozaj hrdá."
Môj TOP 5 rebríček:

1. let - letela som úplne prvýkrát v živote a hneď sama.
2. prezentácia na francúzštine - keď som prezentovala film Slumdog millionaire pred celou triedou v plynulej franine a všetci mi po tom blahoželali.
3. prezentácia o Slovensku - keď som v klube odprezentovala Slovensko po francúzsky a dostala som standing ovation.
4. telefón - vždy som sa hanbila zdvihnúť telefón, keď som bola sama doma a niekto volal na pevnú linku. Pamätám sa na ten moment, kedy som sa prvýkrát odhodlala a zvládla som viesť konverzáciu s jedným pánom po francúzsky.
5. prvá francúzska kniha - prečítala som 400-stranovú francúzsku knihu takmer bez použitia slovníka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára