sobota 14. mája 2011

FEBRUÁR V SKRATKE

Február bol jeden krátky nádherný mesiac. Každý jeden víkend som mala niečo na práci a nikdy som sa nenudila. Spomenula som už príchod exchange študentov z Maine, moje narodeniny aj druhý orientation meeting. Teraz prejdem ešte na také drobnosti, čo som  v tomto mesiaci zažila:

-   Už  4.2. som dostala môj narodeninový balík zo Slovenska. Ten najúžasnejší balík na svete. Jedno obrovské ĎAKUJEM mojej skvelej rodine. Ste najlepší! <3. Takisto som dostala balík od Tilky a Wicky s úplne PERFEKTNÝM obsahom. Ďakujem neskutočne veľmi, baby.Ohromne si to vážim.

-   Tento trimester sme hrali na telesnej badminton. Vytiahol mi priemer na 98 percent, prehrali sme len jeden jediný zápas (hrala som s mojou kamarátkou Frédéric). Aj keď to je len obyčajná hra, tiež ma čosi naučila. Zistila som, že veta: Nedovoľ, aby ťa strach zo súpera vyradil z hry., je veľká pravda. Spomínam si, že sme išli hrať zápas proti najsilnejším babám z triedy, ktoré zatiaľ ešte žiadny zápas neprehrali a ktoré hrali naozaj skvele, neskutočne silno udierali do toho košíka. Tak som si pred zápasom povedala, že nemáme šancu vyhrať, ale aspoň sa o to môžeme pokúsiť. A čo sa stalo? Vyhrali sme! Nikdy netreba nič odsudzovať dopredu...

-    14.2. – najlepší  Valentín môjho života. Ráno som sa zobudila, obliekla a vyšla som do kuchyne na raňajky. V kuchyni sedela moja host mama a povedala mi: „Môžeš ísť ďalej spať. Školy sú zatvorené, pretože vonka je snehová víchrica.“ Nebolo ma treba trikrát posielať do postele, haha. Milujem, keď sneh zatvára školy. Btw, snehovú víchricu som si predstavovala o čosi hrozivejšie, ale keď sa nad tým teraz tak zamýšľam, tak neviem, či by sa mi chcelo vyjsť von do toho snehu + vetra. 



-   16.2. som bola s exchange Rakúšankou Janou v Starbucks na kávu. Len tak sme sa rozprávali a bolo fajne. Vždy je tam tak pekne útulne pri kozube, keď vonku sneží a sneží...


 -  22.2. večer sa konalo na mojej škole jedno divadelné predstavenie. Hrali v ňom baby z môjho ročníka, ktoré majú dramatický krúžok. Zúčastnili sa v tom aj učitelia. Pointa: tri dievčatá hrali v nejakom prostredí  (pirátska loď, bar, bazár, atď.) a pridal sa k nim jeden z profesorov, ktorý musel improvizovať a mal sa snažiť byť vtipný. Je to niečo na štýl Partičky, len tu to bolo menej komplikované. Jednoducho improvizácia na nejakú tému. Veľmi sa mi to páčilo, profesorka, ktorá to celé vyhrala naozaj bodovala.

 V bazári

 Na pohovore na opatrovateľku (víťaz)

 V bare

 Miss International

    Život hračiek

-   26.2. som sa mala ísť lyžovať, ale nakoniec som sa rozhodla, že pôjdem von s Theresou. Theresa (z Nemecka) sa totižto musí predbežne vrátiť domov. Nejdem tu písať prečo, je to jej osobná vec. Každopádne bolo ťažké rozlúčiť sa s ňou. Lúčila som sa s ňou asi na trikrát a nebolo to bez sĺz. Dala som jej aj dva malé darčeky na pamiatku. Dúfam, že sa ešte niekedy stretneme.




We love you!

-   28.2. sa začal písomkový týždeň na ukončenie druhého trimestra. Hneď v pondelok som mala ale voľno, pretože sneh opäť zatváral školy! Takže som mala plus jeden deň na štúdium. V utorok som mala test z matiky a politiky, v stredu z dejepisu, vo štvrtok z franiny a angliny a test z bioly sa presunul na stredu po jarných prázdninách. Prešla som každý jeden predmet, takže sa veľmi veľmi teším (aby som prešla, musím mať z testu najmenej 60%).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára