piatok 18. marca 2011

MAINE V QUÉBECU

Nastal prvý februárový víkend. Víkend, na ktorý sa všetci exchange študenti tak strašne dlho tešili. Víkend, ktorý sme strávili s našimi kamarátmi, ktorí sú na výmene v USA, v Maine. Prvýkrát sme ich stretli v septembri na orientation meetingu. V Maine je tento rok 7 exchange študentov (Rumunsko, Bolívia, Nemecko, Mexiko, Francúzsko, Brazília, Taiwan). Stretli sme sa v piatok okolo 18:00. Bolo neuveriteľné vidieť ich všetkých po tak dlhej dobe. Veľmi mi všetci chýbali. V piatok večer sme boli vo Village des sports (zábavný park, v ktorom sa šmýka na nafukovacích kolesách po rôznych svahoch – už som tam raz bola a písala som o tom sem). Zažili sme kopec srandy. 


 So Séverine z Francúzska

Okolo 22:00 sme dorazili do školy, kde sme boli ubytovaní. Trošku sme sa rozprávali a potom sme šli spať. V sobotu ráno sme vyrazili na karneval do centra Québecu. Trocha sme sa tam poprechádzali, naobedovali sme sa a okolo 14:00 sme sa všetci zišli v hoteli Hilton. Kúpali sme sa v bazéne pred hotelom. Voda nebola nejako extra teplá, ale vonku našťastie nebolo mínus 40 stupňov. Raz som vyšla von z bazéna, vyváľala som sa v snehu, ktorý bol hneď pri bazéne a následne som skočila späť do vody. Doteraz sa čudujem, ako je možné, že som za tým neochorela. Po kúpaní sme sa všetci vysušili a vyšli sme na najvyššie poschodie hotela, kde sme mali mali perfektný výhľad na Québec. Potom sme sa pobrali do domu jedného Rotariána. Jedli sme, rozprávali sme sa, hrali sme na klavíri. Dostala som niekoľko pochvál za moju hru na klavíri, takže som bola šťastná, haha. Po večeri nás čakalo veľké prekvapenie. Do domu dorazil Bonhomme Carnaval (oficiálny maskot karnevalu)! Všetci sme sa s ním odfotili a potom sme sa vybrali do mesta na karnevalový sprievod (alebo ako sa to povie :D). Veľmi sa mi to páčilo. Pripojím zopár fotiek, aby ste si vedeli taký sprievod predstaviť. Všetci ľudia boli ako pomätení. Všetci sme vrieskali, spievali, tancovali, celková eufória, haha. Jeden účastník sprievodu rozdával ľuďom lopty, o jednu som pravdaže zabojovala a získala ju ;). To by som nebola ja, haha. Jedným slovom, sprievod bol OČARUJÚCI! Neskoro večer sme sa presunuli do školy.  
 S Theresou

 S Catalinou z Rumunska

 So Sophengom

 Sopheng, Mary, Kaja, Theresa, Vero, Mariel

 Pohár z ľadu

 Výhľad z hotela Hilton




 Jana

 Sprievod





 Nám sa podarilo získať lopty :)

V nedeľu doobeda nás čakala posledná zastávka nášho zimného dobrodružstva. Vybrali sme sa do ľadového hotela. Je to vážne unikát, navštívte ho, ak budete mať príležitosť. Je v ňom možné stráviť noc. Jedna noc (spolu s niekoľkými inými aktivitami v okolí na druhý deň) stojí v priemere 600 dolárov a keď je vám v noci veľká zima, k dispozícií je šofér, ktorý vás hneď zavezie do neďalekého (neľadového) hotela. V izbe je od -3°C do -5°C. Ak by mi niekto zaplatil, tak by som si to určite chcela vyskúšať, haha. Po prehliadke hotela nastal čas na rozlúčku. Au revoir, vidíme sa 3. júna na konferencii dištriktu.  
 Pred ľadovým hotelom





 Jedna z postelí





 Bar z ľadu




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára