piatok 18. marca 2011

MÁ SEDEMNÁSŤ A CHÔDZU ŽENY. . .


11. február. Deň mojich 17. narodenín. 17 rokov mám len raz, takže to bolo treba nejaký spôsobom osláviť. Už 10. januára mi Cass (najlepšia kamarátka zo školy) doniesla do školy tortu, ktorá sama napiekla. Neskutočnú radosť mi spravila. Cass je jedno úžasné dievča a som neskutočne rada, že som mala možnosť ju spoznať. Cez obednú prestávku som tortu pokrájala a spolu s ostatnými dievčatami sme ju spapali. Bola vynikajúca! Zvýšil sa jeden malý kus, ktorý som zobrala domov a večer sme ho zjedli s host mamou a s Janou (exchange z Rakúska), ktorá bola u nás na návšteve. 
 Torta od Cass (Malá mačka je moja prezývka :D. Spolu s Cass a Allison máme slovenské prezývky.)

 
11. 2. bolo v škole voľno, takže som bola doma a mala som skypeový maratón. Hovorila som s rodinou a s kopou kamarátov. Ďakujem vám krásne za všetky gratulácie ešte raz! Veľmi ste ma potešili. Poobede som sa začala chystať, dokonca som si vyžehlila vlasy, haha. Večer sa konala moja oslava v reštaurácii Piazzetta s kamarátkami zo školy. Bolo pozvaných viac báb ako sa zúčastnilo, ale nakoniec som bola aj rada, pretože je veľmi ťažké venovať sa veľkému množstvu ľudí naraz. Dostala som kopec darčekov. Od Lary, Audrey a Gigi som dostala mini plastovú vaničku s kozmetikou (sprchový gél, šampón, telové mlieko) a špongiou, od Léy, Béatrice a Liliane dres Nordiques (slávny hokejový tím Québecu, v ktorom hrali aj bratia Šťastní) a takú plaketu s losom, od Tong Yu parfum zabalený v absolútne skvelej krabičke a od Cass ruksak v tvare bobra (jej prezývka je bobor – ja som mačka) a malú knižku s našimi spoločnými fotkami a zážitkami. Na večeru sme si dali pizzu. Bola vynikajúca. Po večeri sa ma čašník spýtal, či to ja oslavujem narodeniny a ja som odpovedala, že áno. Oznámil mi, že si môžem vybrať akýkoľvek zákusok na účet podniku. Pravdaže som si vybrala ten najdrahší :D. Doniesli mi ho s prskavkou a celá reštaurácia, všetci čašníci spievali: Bonne fête Kaja (všetko najlepšie Kaja). Po večeri sme šli domov ku jednej kamarátke. Tam sme sa rozprávali, hrali šípky, hrali sme na klavíri a potom sme sa vybrali všetky na cestu domov.
 Tong Yu, Liliane, Léa
 S Béatrice


 Fréd

 S Cass




Od Lary, Gigi a Audrey

Úžasná krabička od parfumu od Tong Yu




Od Léy, Béy a Liliane

Od Cass



12.2. sa konala druhá oslava pre exchange študentov u mňa doma. Od rána som teda všetko chystala spolu s host mamou. Exchange študenti dorazili okolo 18:00 a privítala som ich chlebom a soľou, haha. Oslava  sa začala prípitkom na moje zdravie. Aby som nezabudla, zúčastnili sa: Dorotea, Draft, Sopheng, Demi, Theresa, Noora, Veronica, Mariel a Jana. Večerali sme (večera bola viac než perfektná) a po večeri host mama zhasla svetlá a položila predo mňa na stôl tortu so sedemnástimi horiacimi sviečkami. Všetci spievali „bonne fête Kaja“ a potom som sviečky sfúkla (nie všetky naraz :P ). Torta bola jednoducho vynikajúca. Na oslavu mojich narodenín som mala naplánované rôzne hry. Na znak toho, že som už takmer dospelá, ale stále sa cítim ako dieťa, haha. Najprv sme hrali takú hru, že na stole bola položená čokoláda a všetci sme hádzali kockou. Komu padla šestka, musel si dať na seba šál, čiapku, rukavice, pokrájať si čokoládu nožom a vidličkou a až tak mohol jesť. Akonáhle padla šestka niekomu inému, musel prestať a šťastie skúšal ďalší človek so šestkou. V tejto hre sa jednoznačne najviac darilo Therese, haha. Nakoniec sme zvyšok čokolády zjedli všetci spolu. Neskôr sme hrali ďalšiu hru; každý mal na čele papierik s menom niekoho známeho, no nevedel o koho sa jedná. Úlohou každého bolo uhádnuť kým je, teda koho meno má napísané na čele pomocou otázok, na ktoré je možné odpovedať len áno/nie. Táto hra sa im tak páčila, že sme ju hrali viackrát. Neskôr večer som dostala darčeky: od Jany: Raffaelo čokoláda, mydlo v tvare muffinu, kľúčenku; od Noory, Theresy, Demi a Sophenga pohľadnicu a knihu s notami skladieb od MUSE; od Dorotey, Draft a Veronicy som dostala plyšového losa s čiapkou a šálom s nápisom QUÉBEC a dres hokejového tímu Québecu REMPARTS + pohľadnicu a od Mariel vkoláčiky, ktoré sama napiekla, balzam na pery, pastilky proti kašľu (lebo vkuse pokašliavam, haha) a antibakteriálne mydlo na ruky :D.  Potom odišli domov Jana, Veronica a Sopheng, ostatní u mňa zostali spať. Hrali sme niekoľko kôl Twisteru a mala som v pláne hrať aj jednu megasuper hru vonka, ale pravdaže sa nikomu nechcelo ísť von do zimy.  V noci sme začali pozerať jeden film, no všetci zaspali. Hore som zostala len ja, Noora a Mariel. Demi, Theresu, Doroteu a Draft sme teda nechali spať v obývačke a my sme sa uložili v mojej izbe. Ráno sme sa naraňajkovali a opäť sme hrali tú hru, v ktorej treba hádať, aké meno osobnosti máme napísané na čele. Okolo obeda všetci poodchádzali a ja som upratala celý byt. Tak, a mám 17!

 Balóny od host mamy

 Druhýkrát v živote som sa sama sebe páčila :D

 Vítanie chlebom a soľou

 Veronica a Mariel



 Prvá hra


 Druhá hra



 Twister


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára