štvrtok 23. decembra 2010

POZITÍVA verzus NEGATÍVA

Pozitíva
< školský systém
< školská uniforma (pretože sú si všetci rovní)
< autobusy (mnoho ľudí na tento autobusový systém nadáva, ale ja som zaň vďačná, pretože ak chcem ísť napr. do mesta, stačí nasadnúť na bus a môžem sa stretnúť s kamarátmi. Nepotrebujem odvoz.)
< francúzština (naučila som sa nový jazyk)
< dievčenská škola (dievčatá sú prirodzené, samy sebou, bez troch kíl make-upu na tvári)
< jedlo (veľmi mi tu chutí)
< priateľskí ľudia, vždy ochotní pomôcť
< klzisko na námestí je otvorené do 22.00 a je úplne zadarmo :D

Negatíva
< niektoré pravidlá na mojej škole (zákaz používania elektroniky; ak chcete mať v triede fľašku s pitím, musíte si vybaviť povolenie, atď.)
< školská uniforma (pretože nemôžeme ukázať vlastný štýl)
< ceny (v Québecu je dosť draho)
< počasie (neskutočné rozdiely medzi teplotami zo dňa na deň!)
< mobilový systém (už som o tom raz písala)
< TAX (konečne som zistila, že najprv sa priráta 6% z pôvodnej ceny a potom 7,5% z ceny, ku ktorej bolo prirátaných už tých 6 percent)
< dievčenská škola (nepoznám tu chalanov)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára