štvrtok 23. decembra 2010

NECELÉ TRI TÝŽDNE V SILLERY

Prvé tri mesiace som bývala v štvrti Limoilou a teraz po zmene rodiny bývam vo štvrti Sillery.
Prejdem k mojim zážitkom...
< V štvrtok (9. decembra) ROTEX zorganizoval večeru v reštike Chez Victor. Zišlo sa dost veľa ľudí. Z exchange študentov - Stefan, Dorotea, Draft, Veronica, Mariel, Noora, Theresa, Jana a ja a z ROTEXU - Kathrine (Paraguaj), Gabrielle (Japonsko), Virginie (Thajsko) a Charles (Anglicko). Kecali sme, jedli sme a len tak trávili spolu trocha času :). 
< V piatok som sa postavila na korčule! To bola ale zábava :D. Ale ani raz som nespadla! Som na seba hrdá. Moje dve kamarátky museli mať zo mňa poriadny strach, keď som vkuse kričala ako blázon, keď som strácala rovnováhu :D. Vykričala som si hlas :D. Korčuľovali sme sa večer o 21.00 v starom meste. Tak krásne bolo. Hudba, vianočná výzdoba a tma :). Klzisko je zadarmo!
 S Beatrice

< V sobotu som s host mamkou piekla vianočné koláčiky a potom ku mne prišla Theresa. S ňou sa na niečom dohodnúť, to je umenie :D. Po asi piatich telefonátoch ohľadom jej meniacich sa plánov sme šli spolu nakupovať a neskôr sme boli spolu s Mariel a Noorou v kine na film Tourist. Dosť dobrý film. 

 Nová host mamka :)

 Mňam!



 Theresa pred najcoolovejším stromom na svete

 Kaja pred najcoolovejším stromom na svete 

 Odfotili sme sa v takej tej mašine, ktorá robí fotky :D 
(pekný popis)

 Kúpila som si x)
Le Touriste (fr.)

< Na nedeľu som mala dosť veľa plánov, ale akosi sa všetko zrušilo kvôli počasiu. Snežilo a fúkal neskutočný vietor, čiže absolútne nikto nemal náladu vyjsť vonku do toho nečasu.
< V škole všetko po starom. Teraz chodím do školy pešo asi 25 minút. Obzvlášť sa mi darí na telesnej. Vyhrala som so svojou spoluhráčkou 12 z 13 zápasov v badmintone. Vybavila som si, že každú obednú prestávku v pondelok, stredu a piatok môžem cvičiť na klavíri, takže sa veľmi teším. 
< Od piatka do nedele som prežila tri dni nekonečného vianočného nakupovania. V piatok som nakupovala s host mamou a kúpila som si svetrík a tepláky. V sobotu to bolo s tromi exchange študentkami (Jana, Noora a Theresa). Bez veľkého úspechu. A v nedeľu sa konečne dostavil VEĽKÝ úspech. Nakupovala som s Doroteou a nakúpila som väčšinu vianočných darčekov. Teším sa, teším. A kúpila som nejaké tie darčeky aj pre seba. Halákov dres (<3) a kabelku. 
Môj svetrík :)

Nie je krásny?! x)

< Posledné tri dni pred prázdninami boli na škole rôzne akcie. Bola možnosť odfotiť sa s Mikulášom, ktorý bol tak trocha zdeformovaný :D. V utorok sa konala omša a v stredu sa na posledných dvoch hodinách pozeral film, ktorý sa mi vôbec nepáčil. Samé prestrelky. 
Alexandrine, Camille, Santa, Cass, Kaja a Audrey

< V utorok som definitívne dokončila vianočné nakupovanie. Mám darčeky pre každého. Pre host mamu a host brata. Pre bývalých host rodičov a ich rodičov. KONEČNE. 

< V stredu večer som bola na oslave kamarátkinej (Lara) sedemnástky. 19 dievčat bolo spolu na večeri v jednej peknej reštaurácii. Lare som darovala narodeninovú pohľadnicu, FORTE čokoládu a tričko s nápisom SLOVENSKO SLOVAKIA :D. Bola z neho nadšená a ešte aj na druhý deň mi na Facebook písala, že miluje svoje nové tričko. Bolo fajne.
Fréderic, Charlotte a Sarah


Delphine, Kaja a Cassandre

Typická Kaja :D

S Fred. To dievča vie už toho dosť veľa po slovensky!

Moja Audrey <3
* Fotku s oslávenkyňou akosi nemám vo svojom foťáku :P.

2 komentáre: