piatok 19. novembra 2010

Halloween

Všetko sa začalo v škole. Pár dní pred Halloweenom sa konala na škole jedna akcia. Z každej triedy bolo vybrané jedno dievča, ktoré sa zúčastnilo tejto aktivity. POINTA: Na stole boli položené štyri akváriá. V prvom boli červíky, druhá nádoba nebola zo skla, preto sme nevideli, čo bolo vo vnútri, v treťom akvárku boli biele myšky a vo štvrtom tarantula. V každom akváriu bol ukrytý jeden papierik. Každé dievča muselo nájsť tieto papieriky čo najrýchlejšie (teda, strčiť ruku medzi červíky, myši a k pavúkovi...). Dievča, ktoré vytiahlo všetky papieriky najrýchlejšie, vyhralo pre celú svoju triedu pizzu.
Halloween sa na škole oslavoval 29.10. (piatok). Takmer všetci mali masky, dokonca aj učitelia. Tento rok to bol môj prvý ozajstný Halloween, preto som sa rozhodla, že moja maska bude tradičná. Bosorka. Je to asi prvý kostým, ktorý ma napadne pri slove Halloween. Takže, som stavila na klasiku :D. A asi sa mi to vyplatilo. Pre miestnych je ale ťažké vybrať si kostým, pretože oni oslavujú Halloween každý rok a už im dochádza inšpirácia. Skupina učiteľov bola preoblečená za ľudožrútov – boli absolútne úžasní. Pri zborovni mali kotlík s umelou ľudskou nohou a množstvo iných dekorácií. Na poslednej hodine sme šli do divadelnej sály a sledovali sme vystúpenie iluzionistu. Bolo to veľmi zaujímavé. Vždy som chcela vedieť ako robia všetky tie triky. A stále to nechápem :D.
Pravý Halloween day (nedeľa, 31.10.) som strávila s mojimi host rodičmi a deťmi môjho host strýka. Bývajú v štvrti, kde žije veľmi veľa malých detí. Bolo to veľmi zlaté, keď kopa preoblečených detí behala od dverí k dverám a pýtala si sladkosti. Aj ja som si nazbierala hŕbu sladkostí :D. Bola to sranda. Večer sme spolu večerali v dome môjho host strýka a po večeri som ešte dávala sladkosti deťom, ktoré si prišli pýtať sladkosti do „nášho“ domu. Môžem povedať, že s mojím prvým Halloweenom som nad mieru spokojná, haha. Škoda, že nemáme tento sviatok aj na Slovensku, pre deti je to veľký deň.


S Allison

S Rebbecou

Môj kostým :)
 
S Noorou (exchange z Fínska)
 
S Gigi
 
S Benitou
 
 
Camille, Kass, ja a Allison

 Moje sladkosti :)

 Môj host bratanec Olivier

S Olivierom

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára